artykuły blogowe

wpisy na blogi

firmowe i osobiste

artykuły eksperckie

artykuły specjalistyczne

i naukowe

artykuły sponsorowane

advertoriale

i artykuły natywne

reportaże

podróżnicze, społeczne, popularnonaukowe

eseje

popularnonaukowe

literackie i publicystyczne

wywiady

online

wyjazdowe

teksty e-booków

teksty magazynów

i publikacji firmowych

informacje prasowe

notki prasowe

press release

teksty literackie

anegdoty, rozprawki

felietony i inne

ludzie pióra

Skupiamy doświadczonych redaktorów, dziennikarzy, eseistów, content marketerów i blogerów o różnych specjalizacjach. Mistrzów słowa, których teksty cieszą się niesamowitą poczytnością. Ekspertów i pasjonatów, których osobiście sprawdziliśmy i którym ufamy.

null

Adam Kudłacz

manager, redaktor działu lotnictwo
null

Katarzyna Rodacka

redaktor działu iranistyka, podróże
null

Ewa Kudłacz-Orciuch

content manager, redaktor działu kultura, podróże
null

Arek Konstańczak

redaktor działu gry video
null

Marta Baluch

redaktor działu kultura, moda, zdrowie, sport
null

Marta Orciuch

redaktor działu skandynawistyka, media
null

Anna van Steenbergen

redaktor działu kultura, lifestyle

obszary specjalizacji

Stale rosnący zespół redakcyjny o zróżnicowanych kompetencjach umożliwia nam tworzenie treści z obszaru nauk humanistycznych, społecznych, przyrodniczych, rolniczych i leśnych, medycznych, ekonomicznych i wybranych technicznych.

Dotychczasowe doświadczenie pozwoliło naszym redaktorom napisać ponad 10 000 różnego rodzaju tekstów z takich dziedzin, jak: usługi biznesowe, sprzedaż, reklama, marketing, zarządzanie, kultura, antropologia kulturowa, etnologia, sztuka, turystyka, krajoznawstwo, historia, lotnictwo, przyroda (fauna, flora), technologie (elektronika, aplikacje), zdrowie (wybrane dziedziny medycyny, żywienie, sport, psychologia), rozwój zawodowy i osobisty (hobby, doskonalenie), aranżacja wnętrz, architektura, budownictwo, motoryzacja, kosmetologia, pszczelarstwo, pedagogika, lifestyle, trendy, zjawiska społeczno-kulturowe, prawo (głównie odszkodowawcze), finanse, moda, uroda.

Tworzymy artykuły blogowe, artykuły sponsorowane (natywne, advertoriale), artykuły eksperckie, informacje prasowe (press release), a także eseje (popularnonaukowe, literackie, publicystyczne), reportaże (podróżnicze, społeczno-obyczajowe, popularnonaukowe), felietony, streszczenia, szkice oraz inne treści publicystyczne i literackie. Niezależnie od tego, na jaki temat piszemy, dostarczamy teksty wartościowe merytorycznie, wnikliwe, rzetelne, inspirujące do myślenia i zachęcające do rozmowy.

WSPÓŁPRACUJEMY Z

masz już pomysł na treści?

przekażemy go człowiekowi pióra, którego styl i kompetencje najlepiej wpisują się w Twoje cele i oczekiwania!

prosty proces

Bazując na ponad 10-letnim doświadczeniu redaktorsko-marketingowym, stworzyliśmy standardy jakościowe współpracy między firmami czy wydawcami a autorami, które wyznaczają nową drogę w dziedzinie content marketingu i dziennikarstwa na zlecenie.

Zapytanie

Prześlij nam wypełniony brief lub napisz do nas na adres redakcja@pressit.pl, by zapytać o możliwości współpracy.

Oferta

Przedstawiamy indywidualną ofertę wraz z cennikiem, szacowanym terminem realizacji, informacjami o warunkach współpracy.

Płatność

Po akceptacji oferty wystawiamy fakturę proforma. Prace rozpoczynamy po otrzymaniu wpłaty oraz informacji, wytycznych i/lub materiałów potrzebnych podczas pisania.

Research

Wykonujemy research (przegląd) materiałów źródłowych, wnikliwie analizujemy ich jakość merytoryczną i stosowalność. Sięgamy po publikacje popularne i/lub eksperckie: czasopisma, książki, dysertacje, raporty, wyniki badań, akty prawne, filmy, podcasty, webinary, artykuły prasowe i internetowe. W zależności od tematyki tekstu prosimy Ciebie/specjalistów z Twojej firmy o wypowiedzi eksperckie, niezbędne wyjaśnienia i sugestie merytoryczne.

Plan

Przygotowujemy plan tekstu. Zależnie od jego specyfiki oraz indywidualnych ustaleń przesyłamy go do zatwierdzenia.

Pisanie i weryfikacja wewnętrzna

Piszemy tekst. W zależności od jego rodzaju i tematyki posługujemy się stylem publicystyczno-dziennikarskim, popularnonaukowym, naukowym, artystycznym (literackim) bądź osobistym. W przypadku artykułów specjalistycznych, esejów popularnonaukowych i niektórych innych rodzajów treści zawarte w tekście tezy i cytaty opatrujemy przypisami bibliograficznymi (w systemie harwardzkim). Każdy artykuł piszemy zgodnie z najlepszymi praktykami content marketingu i etyki dziennikarskiej, tak by spełniał reguły prawdy, obiektywizmu, uczciwości, szacunku i tolerancji, pierwszeństwa dobra odbiorcy, oddzielenia informacji od komentarza, wolności i odpowiedzialności. Gotowy tekst przechodzi kontrolę wewnętrzną, a w przypadku jakichkolwiek uwag trafia z powrotem do autora, który nanosi stosowne poprawki.

Weryfikacja

Przekazujemy Ci gotowy tekst do wstępnej weryfikacji. W ciągu 5 dni roboczych informujesz nas o akceptacji tekstu lub zgłaszasz uwagi i propozycje zmian.

Poprawki

Uzgadniamy i nanosimy ewentualne poprawki. Przesyłamy tekst do ponownej weryfikacji i czekamy na akceptację.

Korekta

Poprawiony i ostatecznie zaakceptowany tekst przekazujemy korektorowi, który wykonuje profesjonalną redakcję i korektę, aby treść była w pełni poprawna językowo.

Gotowe

Przesyłamy gotowy tekst wraz z oświadczeniem o przekazaniu autorskich praw majątkowych i fakturą.

słowem: dajemy to, co najlepsze.

piszemy dla tych, którzy cenią dobre dziennikarstwo i chcą wykorzystać siłę słowa pisanego w rozmaitych projektach biznesowych i wydawniczych.

SPRAWDZENI REDAKTORZY

Zobaczysz kolosalną różnicę w jakości, którą zapewniamy przez skrupulatny dobór zespołu redakcyjnego.

DOSKONAŁA JAKOŚĆ

Otrzymasz teksty przygotowane na bazie dogłębnego researchu, poprawne językowo i merytorycznie.

UDANA WSPÓŁPRACA

Przekonasz się, że jesteśmy słowni – mamy proste, jasne zasady współpracy, których się trzymamy.

jakiego tekstu potrzebujesz?

Zapytaj o możliwości współpracy – to nic nie kosztuje!